Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2010, 14:46   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg overvejer klart at stemme blankt, ikke så meget, som af samme grund, som de andre gange jeg har stemt, altså fordi der ikke er et ordentligt tilbud, jeg kan tilslutte mig, bare 50%, om end det faktisk stadig er tilfældet.
Men mere fordi jeg alligevel ikke får indflydelse, fordi jeg er mere til et parti som ikke kommer ind (ud over at de har områder jeg er mere end alm uenig med dem i)

SF står ikke særlig højt hos mig, SF fordi de nogle kyllinger som tydeligvis ikke tør stå ved det de siger, de vil en del rimelig gode ting for vores gruppe, men forhandle om det, før valget, først efter valget vil de, de tør ikke, og det siger kun mig at det er fordi de ikke taler sandt, men taler for deres syge moster for at vinde valg og ikke en prut andet. Hvilket lidt er en skam, for de ville ellers være ret oplagte for mig at stemme på, men kyllinger der udviser løgnagtigheder, der står min moral af.

En S styret regering, vil jeg godt nok vrænge mig for at få, akkurat lige så meget som jeg vil for en V styret, S er blevet alt for blå, og som det ser ud er det altså pæst eller kolera der er at vælge i mellem. Jeg så rigtig gerne en af de andre lidt mindre synlige partier der, men det jo ikke realistisk *ss*

Dog når det så er sagt, er jeg absolut ikke i tvivl om at et skifte, vil være godt for DK, dog tror jeg ikke på det skifte kommer til at holde mere end max en periode, netop fordi de er alt for blå, og så kan vi lige så godt have rigtig blå, i stedet for paudo blå.

Så pt er min stemme blank.

Jarmen lav dog dit eget hvis du er så utilfreds, ja godaw økseskaft, hvor pokker skulle jeg få kræfterne og ikke mindst økonomien til det fra?
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat