Emner: Sociallæge
Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2007, 17:14   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Et af problemerne med fleksjobbevillinger og førtidspensioner er, at ALLE muligheder SKAL være afprøvet, og at fleksjobbere skal arbejde med hvad som helst - arbejde kommer i første række, ikke egne ønsker.

Så hvis man ikke er "motiveret" for at arbejde - og det tolkes af kommuner som at arbejde med hvad som helst - så kan der opstå tvivl, om man står til rådighed.

Det vil nok være bedre for din sag, hvis du kan levere en dagbog, hvor du beskriver, hvor meget medicin du har måttet tage, hvor mange timer du brugte hjemme på at restituere dig, hvilke opgaver i hjemmet du ikke længere magtede, hvilke arbejdsopgaver i arbejdsprøvningen der giver dig problemer, og hvilke du kan magte osv.

Altså en meget detaljeret dagbog, der beskriver sammenhæng mellem helbred og arbejdsopgaver.

Så undgår du flere arbejdsprøvninger med samme opgaver, arbejdsstillinger, eller evt. fleksjob senere hen.

Men tro mig, jeg forstår godt, du mister motivationen med de arbejdsopgaver, men kommunen "forstår" det ikke. Et job er et job i deres øjne.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat