Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2012, 18:39   #22
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Jeg kan love dig for webmaster, at jeg holder nøje øje med hvem der byder ind med hvad i reformen
For mig et det helt fint at de bare skræpper op i medierne, for at få point. For de har en pointe. Bla. også med at psykiatrien burde på finansloven.
Nu hvor de ikke er parlementarisk grundlag, kan de rigtig udtale sig som det passer dem.
De havde heller ikke været med til reformforhandlingerne hvis det var Venstre og Konservative der havde serveretten.
De vidste udemærket godt, at de ramte lige ned i en god del af deres kernevælgere, hvis de gik med til at forringe vilkårene for de svage.
Nu har de muligheden for at mindske forringelserne, eller i det mindste vise at de vil kæmpe for det.

Det vil også passe dem fint at genere regeringen mest muligt, så det er win/win for dem.

Tror godt DF og EL kunne finde sammen om nogle krav. Men det vil vise sig.
Om de kan få dem med, er noget andet. Da de jo egentlig er unødvendige, hvis venstre som ventet skriver under på et tidspunkt.
Personligt var jeg glad for DF var der, til at trække den blå blokpolitik i en mere social retfærdig retning, i de fleste af årene blå havde magten.

På den anden side, det er jo sådan set bare nøjagtig det samme som op til valget. Store ord fra de røde, og når der så skal skrives under, så er de alle glemt igen.

En ting er sikkert, man kan aldrig regne med noget når det drejer sig om politik, før det er vedtaget ved lov.

Sjovt nok, lige her i aften, så siger S: "Overraskende udmelding: DF er stuerene"

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...e.html?forside
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat