Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2017, 17:12   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det kan ikke siges meget anderledes end at alle bør møde op og vise at vi står sammen...også,selv om man ikke selv er ramt af dette vanvid..
Mange også de, der for år tilbage deltog i demoer, har ændret tilgang til det at demonstrere.

Det er fint med underskriftindsamlinger mod dit og dat, men jeg mener også, at alle disse digitale metoder nemt bliver overset af de på tinge.

Det er jo dejligt nemt og tager kun få min. med musen.

Selvfølgelig er der folk der ikke er i stand til at komme, men der er mange både raske og syge, som ikke synes det er vigtigt eller også anser de det, som spildtid og har masser af andre aftaler og gøremål.

Jeg kender folk, som har fået en FTP. og ikke prioriterer det længere, og nu skal i haven eller alt muligt andet.
Det er ærgerligt, og her taler jeg ikke om folk der intet magter, men folk der har tid og overskud til alt muligt andet.

De folk jeg kender, som ikke er syge og ikke stå overfor social deroute har ofte kun overfladisk indsigt i tingenes tilstand.

Unge under 40 burde virkelig komme op i gear.
De er i risiko for at skulle arbejde til de skal på plejehjem.
Men selvfølgelig er det så langt ude i deres fremtid, at de nok ikke tænker så meget over det.
Personligt kan jeg intet opnå ved at møde op. Folkepension om 3 mdr.

ja, jeg brokker mig!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat