Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2008, 20:50   #6
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Unhappy Vedr. sygedagpenge i Odsherred kommune

Hejsa.

Ville bare sige jeg er ny på denne sige, men kan se at vores sag er havnet samme sted. ´så jeg følder med dig.

Jeg har også været sygemeldt i 2 år og modtager nu kontanthjælp - så længe det varer. - odsherred kommune stoppet mine sygedagpenge efter en arbejdsprøvning afslutning 31 marts 08, siden der har jeg modtaget kontanthjælp.

Jeg fik afslag på flex job i går, så jeg er nede i øjeblikket, hun skulle revudere sig afgørelse fra marts 08 og valgte at fastholde sin afgørelse det var hun så kun 6 måneder om, og har ikke fremsendt klagen fra første afgørelse til ankenævnet - så nu kan vi så vente 6 -9 måneder igen. det er helt af.... til.

Men nu er det bare et spørgsmål om man økonomisk kan klarer mere og det psykiske pres det er. Fagforeningen mener jeg skal køre sagen helt op, de mener jeg stå godt, men alle de fejl og mangler der er. men ved ikke.

Men tilbage til din klage til Borgmesten:

Jeg har også gået med tanken om at skrive en klage til borgmesten, jeg er bare bange for det ikke har nogen efekt - men man skal aldrig sige aldrig.

Jeg syntes borgmesteren skal vide hvor længe man har ventet - altså hvor lang sagsbehandlingstider er i vores kommune - det kan fanmde ikke tage 2 år.

Men hvis du er frisk - kan vi lave en klage sammen på denne side og sende af sted, jeg har også overvejet de lokale medie og tv2øst, men jeg er ikke så vild med alle skal vide noget om mig.

cape






Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
jeg forsøgte at indsætte lidt af svar på min klage... som "allerede" er kommet...

men det lykkedes ikke. så går i seng i stedet... prøver igen i morgen.
cape er ikke logget ind   Besvar med citat