Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2008, 20:01   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
klage til borgmesteren..input søges

Jeg er nok ved at nå dertil hvor en forespørgsel til borgmesteren er på sin plads. eller en klage.

Sagen er at jeg jo blev frataget mine sygedagpenge straks efter arbejdsprøvning. Uden at min sagsbehandler havde talt med mig, eller hørt eller set mine kommentarer til arbejdsprøvningen. og med et timeantal som var for højt..
udover det har jeg aldrig mødt min sagsbehander, ikke været til opfølgningsmøder o.a. kun i juli 06, og min arbejdsskade skete i januar 2006.

Jeg fik lov at komme med mine kommentarer til ressourceprofil, og til og om min arbejdsprøvning hvilket jeg sendte anbefalet d 8. juli.
jeg har ikke modtaget svar. den eneste gang min sagsbehandler har handlet hurtigt var da han kunne fratage mig mine penge..
udover det har jeg sendt klage over hele sagsbehandlingen til kommunen anbefalet d. 18. juli.. det har jeg heller ikke hørt noget til.
jeg tænker hvilken fremgangs måde skal jeg bruge.
skal jeg starte med en ny aktindsigt?
skal jeg til klagen til borgmesteren medsende samtlige papirer jeg kan finde omkring min sag, både kommunalt og i arbejdsskadestyrelsen, og fagforening? eller risikerer jeg bare at han ikke orker at læse stakken?.
er det bedre med et enkelt papir, istedet?

vil det være en ide at indflette div. fra lokalavisen om nedskæringer og besparelser fra samme tidspunkt som mine sygedagpenge røg?

jeg kan vel måske også citere sygedagpengeloven, hvor der står noget om opfølgning.
og hvis der er en §§ om det med hvad ressouceprofilen skal indeholde af planer for min tilbagevenden til arbejdsmarked.
altså noget med at det ikke er nok sagsbehandleren skriver " du er nok ikke syg, meld dig i akasse eller kontanthjælp" og iøvrigt kan du arbejde på normale vilkår 24 30 timer. (tallene er forkerte). men det giver jo ikke 37 timers løn.
findes der et sted hvor der står at der skal tages ekstra hensyn til borgers sygdom når ægtefællen også er syg og fået pension. det må jo være noget med det sociale netværk. og ens ressourcer.
mange spørgsmål. og rodet er det nok. håber i finder hoved og hale i det.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat