Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2007, 13:26   #9
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Lægekonsulenternes kompetencer

Citat:
BHP skrev:
Enig i at det er ganske interessante spørgsmål der stilles. Jeg blev i den grad nysgerrig og søgte derfor på http://www.ugeskriftet.dk (ugeskrift for læger)
Jeg brugte følgende søgeord: Regelsæt for lægekonsulenter og lægekonsulenternes kompetence….og vupti…..der kom nogle artikler hvor der er svar på nogle af spørgsmålene.

Jeg har ikke indsat citater derfra, jeg er ganske enkelt ikke helt hjemme i det der med ophavsret. Sorry….

EDIT/Link gjort aktivt
Hej BHP

Der er overhovedet ikke nogen som helst information på Ugeskriftets hjemmeside om copyright-regler Ugeskriftet ønsker at forbeholde sig.... derfor gælder de almene regler om at anvende materialet fra en given hjemmeside og disse går ud på at man både citerer småt og stort - blot man sørger for en tydelig kildeangivelse i form af link til artiklen hvorfra citaterne stammer.

Du kan ligeledes - hvis fortsat usikker - nøjes med at referere fra artiklen og angive linket til samme eller nøjes kun med at sætte et link til. Der findes ikke noget "ulovligt" link. Man kunne fristes til at sige, at findes linkene på Google - er de fælles eje
  Besvar med citat