Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2010, 20:08   #111
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
ang lovforslag/lov jeg så blev vi jo oplyst på Festival på Tværs at vi forlængst HAR overhalet Forbuds Sverige:

DK præsterer at spytte 400 flere ud om året i forhold til Sverige

Andersine, du sagde:
"Hvis ikke, så er der ingen muligheder andet end at vente på, at du passer ind"

-og det vil jo- som mange af os oplever herinde- netop passe med at Retssikkerhedsloven IKKE bliver overholdt på dette område.
Det lille "notat" som ligger og roder et eller andet sted i kommunernes skuffer ang ovenstående ja, det er mange steder ikke eksisterende skønt det er LOV!

Altså, borgeren blir offeret rigtig mange gange -enig?

Den udtale passer jo så også med at min påstand/oplevelse holder vand man er som borger SELV ansvarlig for at være tovholder på ALLE områder ?
(apropos, mit indlæg fra Lov om Retssikkerhed mv)

Ps: jeg spørger igen(du har nok glemt det) -men vil det sige at borgeren skal spørge Kommunalbestyrelsen/evt Kommunaldirektøren hver gang der skal ske et eller andet i sagsgangen? Efterlysningen igen af hvem der er den ansvarlige)
Og vi som netop ikke passer ind i boksen og dermed straffes, har jo ikke BEDT om at være syge. Vi vil gerne arbejde og være normale, hvis bare vores fysik og psyke kunne klare det, men det KAN den ikke.

Og fordi man ikke passer i én eller anden boks er det bare ærgeligt. Skide være med at vi bliver mere syge af usikkerheden. Af det, at føle, at man ikke er et værdigt menneske i Dk. At få problemer med økonomien, fordi vi ikke er "boks klare".

Jeg har sq de samme udgifter som da jeg arbejdede... Nå nej, for dengang var vi to om dagligdagen. Det er vi ikke mere, da manden ikke kunne klare al modgangen og, forståeligt nok, valgte at prioritere sig selv.

Og nej, jeg har ikke transport udgifter til job mere, men har derimod masser medicin - "desværre" ikke nok til at kunne få yderligere tilskud. Derudover psykolog, som jeg heller ikke har som "normalt" menneske i Dk...

Jo - det er sq ærgeligt at være syg i Dk - og ikke at passe i en boks - for til trods for sygdom, bliver vi tvunget længere ned i knæ.... Men skal stadig "bare" ud og arbejde, så vi kan komme videre i livet... Havde nu været rart hvis §28 blev overholdt, så vi ikke følte os mere ydmyget end vi allerede gør....
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat