Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2010, 09:10   #294
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
hla.
Selvsagt man går i panik, det er mad på bordet det handler om.

Burde du ikke også kunne komme under yderligere forlængelse til fleks eller pension?
Der er så vidt jeg ved ingen frist på?

VH Popiae
Popiae, min fagforening mener - og vil i den grad arbejde hen i mod - at jeg skal forlænges under §27, stk. 1, nr. 4 (altså den vi stadig kalder den nye), da TO sociallæger på kommunen har vurderet, at jeg har varigt nedsat arbejdsevne på det psykiske og skånehensyn.

Problemet er så bare det fysiske, hvor jeg godt nok har fået konstateret inoperabel lille betændelsestilstand i min skulder (nu kan jeg ikke helt huske hvor den sidder) og 4 inoperable diskusprolapser i min nakke, men hvor der stadig ikke foreligger noget omkring om jeg kan få det bedre eller ej. Er visiteret til Ringe Rygcenter og har min første tid der d. 14. april.

Så spørgsmålet er HVORDAN kommunen vælger at tolke min sag, om de vil køre på det fysiske eller psykiske (de er sådan lidt forskelligt efterhånden har jeg oplevet), men min fagforening holder stejlt på, at kommunen IKKE kan smide mig mellem to stole, også selvom jeg ikke er færdigudredt på det fysiske og de derfor har vurderet at jeg ikke umiddelbart kan komme i afklaring.

Så min sag er ikke bare sådan lige til, men jeg har som skrevet min fagforening ind over og hende jeg har på min sag er god til at bide fra sig og bide sig fast.

Hvad angår det med sygedagpengene der er blevet stoppet... min fagforening har fået deres sag for... ydelseskontoret har nemlig lukket HELE onsdagen, både for personlig og telefonisk kontakt. Så meget for service
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat