Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2010, 11:46   #283
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jo de skal varsle dig i henhold til den her lov



Og hvis det er bestemt at du ikke kan komme tilbage til det ordinære marked så er det jo rigtigt at der nu er forlængelses mulighed efter § 27 stk 4
Bestemt og bestemt, det ved jeg ikke om det er, men der står i sociallægevurdering i min RP fra oktober 09 følgende:

Citat:
På baggrund af ovenstående vurderes den psykiske tilstand som stationær. Der pågår stadig behandling, denne skønnes dog stabiliserende og livskvalitetforbedrende, ikke helbredende. Der vurderes at være varige skånehensyn i forhold til det psykiske, bør undgå stress og pres, ligesom arbejdsrammer bør være strukturerede og forudsigelige.
En anden sociallæge skriver i min RP følgende i starten af februar 2010:

Citat:
Funktionsniveau skønnes truet. Skønner at pågældende vil have varige skånehensyn i form af struktur, forudsigelighed, faste rammer og velstrukturerede arbejdsopgaver samt varige fysiske skånehensyn i form af undgå tunge løft, kontinuerlige arbejdsopgaver hvor hun skal anvende højre skulder samt arbejde over horisontalplan.
Egen læge vurderer at tilstanden er stationær uden yderligere behandlingsmuligheder
Lige efter kom der skanningssvar på at jeg har 4 diskusprolapser i nakken og siden er der ikke lavet nogen vurdering eller opdatering i min RP, altså af den kopi jeg har, andet end skanningsvar er sat ind.

Det er min fagforening der siger, at kommunen har accepteret jeg har varigt nedsat arbejdsevne i og med de skriver jeg har skånehensyn. Derfor skal jeg forlænges idet der stadig ikke er nogen afklaring på HVAD jeg skal ende ud i.

Men jeg kan da godt selv blive voldsomt i tvivl nu jeg læser alle vurderingerne igennem igen
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat