Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2010, 12:31   #6
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sandie75 Se meddelelser
Kan godt forstå, at din verden bryder sammen lige nu, men den tanke må du slå ud af hovedet og stik en finger i jorden selv om det ser slemt ud.

Jeg finder det da helt forrykt, at du ikke kan få hjælp med den lave indkomst.
Hvorfor får du så lidt i sygedagpenge?

Selv om det hele ser sort ud lige nu, må du prøve at tænke lidt frem og ikke glide ned i det sorte hul.
Det kunne lyde som om, at du sidder i en for dyr husleje i forhold til hvad du får af indkomst, vil der kunne være en mulighed for at flytte i noget billigere?
Måske flytte i noget bofællesskab?
Hvad siger din sagsbehandler til din økonomiske situation?

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, så er det lidt svært at komme med råd?

Venligst
Sandie
Jeg er 47 og jeg ER skrevet op til en mindre bolig, men de hænger desværre ikke på træerne, desuden har jeg min datter boende som er 18 år og hende fra kommunen sagde at så måtte min datter jo træde til!

Mine dagpenge er beregnet udfra 2007 hvor jeg var selvstændig, det kan der ikke laves om på siger de.

Min sagsbehandler er lige stoppet, desværre, er nemlig også midt i en pensions ansøgning § 17 på det foreliggende grundlag. Jeg har social angst og kronisk varig depression, men er under behandling.

Tænker at jeg måske kan anke via §81, så lige "Shylock"s indlæg om Gladsaxe kommune og deres uvildige samarbejde. Måske jeg kan anke pga den:-)

Tak for jeres deltagelse i mit problem, så er jeg da ikke helt alene.
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat