Emner: Burma VJ
Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2010, 01:43   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja jeg så den også, husker endda også meget af det der foregik der i slut 80'erne..

Meget rørende og meget tankevækkende!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af brøkpensionist Se meddelelser
Jamen, jeg synes da også Danmark er et pragtfuld land, men jeg synes så sandelig, at Folketinget trænger til en ekstrem makeover ved næste valg.

Og vores vilkår, kan selvfølgelig ikke sammenlignes med de vilkår, folk i Burma lever under.

Men EU-Kommissionen er ved at opbygge et Europa som overvågningsstat.

De er nemlig i gang med at lave et ryger-direktiv, hvor den enkelte borger opfordres til at melde rygere under gratis-hotlines, så man bliver opsøgt af en ryger-gestapo.

Og den danske regering har lige fremsat et lovforslag, hvorefter kommunerne må foretage stikprøver og tjekke pensionister konto uden samtykke og mistanke om misbrug af systemet.

Gad vide, hvad Datatilsynet mener om det.
Jeg er i gang med et rygestop, hvor ville jeg dog ønske jeg havde en ryger-gestapo i hælene lige nu

Nej, det er bare en joke! Det er forfærdeligt med sådan noget overvågning, det minder mig om en film jeg engang har set....

Sidst redigeret af Stezu; 10-03-2010 kl. 14:52. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat