Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2010, 09:27   #18
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Slå koldt vand i blodet, selv et helt normalt røngtenfoto af lungerne vil have et hvidt Y-formet mønster fra nakken og bredende sig ud nedad mod bunden, bredere i venstre (det du ser som højre) side, det er helt normalt, hvide områder i lungerne indikere som regel væske i lungerne, der kan være forårsaget af infektioner, astma, bronkitis, lungebetændelse, men altså ikke kræft der ses som gråsorte skygger.
Hvis du er ryger er KOL (Kroniske rygerlunger) jo ikke usandsynlingt, og det giver netop væske i lungerne, den hoste du oplever er jo lungernes måde at komme af med det væske der ikke hører hjemme der.

Vil lige sige jeg er ikke læge men det er hvad jeg har kunnet frem til på nettet.



Ragdoll

Kære Helene,

Du har forsøgt at holde op med at ryge, jeg ved ikke hvorledes om det var et totalt stop fra den ene til den næste dag, dårlig ide, da det konstituere et forbud.

Jeg vil udarbejde et dokument til dig i løbet af de næste par dage, som jeg så kan sende til dig. Forhåbentlig vil du finde hjælp og glæde igennem dette dokument og kunne gå fra at være ryger til at blive forhenværende ryger.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Stezu; 08-03-2010 kl. 14:17. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat