Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2010, 00:17   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min familie og jeg, har nok brugt omkring de 250.000 kr på psykologbehandlinger til mig. ALLE former for psykologbehandlinger der kan tilbydes inkl psykologbehandlinger der også bruger drømmetydning og farveterapi, samt psykolog fra fobiskolen, samt kommunens og REVA's....alt i alt har det sgu nok kostet omkring en halv million kroner hvis man skulle regne det hele ud, over så mange år.

Men det har aldrig hjulpet mig. Jovist var det hyggeligt nok at få en sludder for en sladder, men jeg har aldrig følt jeg fik noget (jeg ikke vidste i forvejen) at vide. For mig har psykologer mere været nogen der har 'mindet mig om' hvordan man kan tackle forskellige ting, men nogen helbredelse eller markant bedring har jeg aldrig fået.
Og dette skal ses i lyset af, at jeg ikke har psykiake problemer, men derimod har psykiske SYGDOMME som man ikke kan sludre sig ud af, men som har noget med signalstofferne i hjernen at gøre, og derfor KUN kan dirrigeres medicinsk.
Så grundlæggende kan JEG ikke bruge en psykolog til ret meget andet end en sludder for en sladder.

Men jeg er mægtig glad for at jeg har prøvet det, at jeg har prøvet MANGE og mange forskellige metoder. Omvendt har alle psykologer så også sagt, at de ikke kan hjælpe mig med de diagnoser jeg har, så de har været fair nok.

Men det er bare skønt hvis andre kan få noget ud af det, og godt de prøver det, for vi er jo ikke ens alle sammen. Det er jo også dejligt at få belyst om man har et psykisk problem, eller en psykisk sygdom (og skal videre til psykiater)....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat