Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2010, 15:04   #11
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Del 2.

Kom til at trykke på en forkert knap.
Vi var ude og prøve køre bilen, kæresten var solgt, det var lidt af en drenge røvs bil, men koblingen gik på den mens vi prøvekørte den, det ville godt nok blive lavet, men jeg sagde blankt nej til den, jeg var bange for at få en mandagsbil igen.
Jeg undersøgte så nettet for andre muligheder og fandt en lidt nyere bil med mindre km, bedre køreenskaber og pænere stand. Kæresten overgav sig, da han godt kunne se det var et mere fornuftigt valg, den havde også flere hestekræfter så han er glad igen.

Han var meget ked af at køre i skodaen, den var meget sløv og der var ikke servo i, jeg har aldrig kørt i en bil der var så tung at dreje, det var meget hårdt for mig at køre den, det gik ud over min sarte nakke og skuldre og jeg fik et par gevaldige smæld fra nakken og ud i fingre spidserne et par gange, det bekymrede os begge to, så jeg er alligevel glad for beslutningen, selvom vi bliver sat lidt tilbage økonomisk igen.

Min jobkonsulent ringede til mig i sidste uge og fortalte at hun stort set har opgivet at finde en virksomhed der kan tage mig i arbejdsprøvning, med de mange skåne hensyn jeg har.
Hun foreslog derfor et møde med hende og min nye sagsbehandler, for at vi kunne fortælle hende om vansklighederne. Vi blev enige om at det nok ville være en god ting, at komme en tur på reva igen, for at finde ud af hvad jeg kan og ikke kan, der er sket meget på de sidste tre år siden sidste gang og den vurdering er nok forældet.
Vi vil så foreslå det til min nye sagsbehandler og så jeg er spændt på at høre hvad hun synes om min sag.

Men jeg synes der er laaang tid til d. 3/3.
Det blev vist lidt langt
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat