Emner: Ked af det
Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2010, 13:48   #13
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
Hej! Nu har jeg ikke læst hele din histore, men kun lige denne tråd.

Jeg vil forslå, at du fremover optager ALLE dine samtaler med JK og SB. Det lyder til de er rimeligt meget uprofessionelle. en bisider er en god idé men optag alligevel!

Når du har nogle åndssvage ustalelser som disse jeg læser, har du en fantastisk god klagesag. ikke at det vil hjælpe men din sagsbehandler vil blive irretsat.

Det næste jeg vil sige, er at du skal gå til din læge. Og blive henvist til gråsten gigthospital så du kan blive udredt. Nu ved jeg ikke hvor du er hypermobil, men som hypermobil er der ingen kur. Heller ikke for fybromyaligi. Men jeg har en mistanke at det er din hypermobilitet der gør dig syg. Hav på papir fra din læge SAMT gråsten, at der ingen helbrdsudsigter er, og at du skal have varig træning hele livet (hvilket du SKAL!)

En remuatalog kan muligvis også hjælpe! En udtalesle fra en sådan hjælper en del som regel.

Næste gang din sagsbehandler omtaler din slidte disk som hold i ryggen, kan du jo så pænt spørge, om hun ved hvad det er at have hold- et eller andet sted- og så leve med den konstante smerte HVER DAG og så arbejde fuldtid samtidigt! Hun kunne jo RØVE at sætte sig ind i situationen når nu hun har googlet hvad det måske kunne svare til!

måske hun skulle google hold i ryggen? Hvad mon læger anbefaler mod det? sengeligge? Thjooo......

Men det er så ufatteligt vigtigt der står i dine papire at din tilstand er varig og ikke kan forbedres. kun stabiliseres! Og hvis der fantes en pille tog jeg den godt nok med det samme!

OGOGOG bed om aktindsigt i din sag. Til mindste detalje og specilet alle mødenoter!

Held og lykke!
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat