Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2010, 20:19   #24
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Hej zuza

1000 tak for den oplysning, for ja jeg går jo lige netop og venter på behandling på hjerneskadecenter….

Det med midlertidig pension var min læge der sagde det, og det lå i undertonen at hun mener jeg nok vil ende på en ftp med alle de skader…..

men man kan jo aldrig vide om jeg igennem hjerneskadecenter kan få nogle redskaber til at komme vider og måske i job???????? Kan også være det er ønske tænkning fra mig, for på den anden side kan jeg jo ikke en gang få min hverdag til at hænge sammen……




Hej annagw

Ja sikke en historie, det må du nok sige, og fint nok du ikke kan svare på mine spørgsmål, bare det at du skriver varmer utroligt meget.

Du har helt ret omkring det psykiske, min læge er også opmærksom på det.
Hvorfor jeg kæmpe mig afsted til den arbejdsprøvning er jo fordi jeg har hørt alle steder, at det er beder at møde op og så gå hjem igen…. Men nu er jeg jo så blevet taget helt af den arbejdsprøvning, min læge sagde at mig helbrede blev meget forværrede + jeg ville ryge psykisk ned pga. med den hjerneskade kan jeg slet ikke tåle at blive presset stresser helt op, og det er jo så der jeg er lige nu…..

__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat