Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2010, 11:49   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja det er det, men jeg vil mene at et stor del af min psykiske sygdom også er arbejdsbetinget!!.

Man stiller ikke sine tidligere arbejdsgivere til ansvar, man forligger ens sag overfor ask og så tager de stilling til om ens sygdom kommer ind under de erhvervssygdomme de giver erstatning for. Via ens papirer mv. finder de vil ud af om man kan kræve dækning.

Jeg har ikke klantret mine tidligere arbejdsgivere for noget, jeg ved blot at jeg har været et sted i 8 år, hvor jeg var 7 år for meget. En stor del af min nuværende angst er grundlagt der, så derfor havde jeg brug for, at få afklaret en evt. erstatnings sag, måske vil jeg anke den senere. Dog er psykiske sygdomme, svære at få begrundet som arbejdsskade og ikke alle sygdomme er listet. End ikke generaliseret angst. Depression, og PST er på, og ask går selvfølgelig ind i ens sag og speciallæge papirer for at komme frem til en beslutning omkring erstatnings relevans.

Som sagt er der meget mere på deres hjemmesiden, der vil man kunne få flere uddybende svar. Det er en god idé at ringe til dem, hvis man er i tvivl om man overhovedet bør starte en sag.

Det var ikke for at lege julemand på K!0 Jeg ved godt at jeg kan blive lidt medrevet nogle gange, men kig nøgternt på om det er realistisk for jer at kræve erstatning og tal med ask, før en sag startes op. Det er som ved alle andre sager en tung omgang trods alt.


EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat