Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2010, 10:53   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Sådan som jeg ser det så er din kommune ude på et skråplan og jeg håber at du har fået det hele med i din anke .

Du skriver her

Citat:
LÆgekonsulenten siger derfor at hvis de rigtige skånehensyn er tilstede i et alm job ville jeg kunne klare dette. Derfor er min ansøgning on flex afvist.
1 Lægekonsulenten må IKKE udtale sig om ydelser så håber ikke at han har skrevet noget om fleks ...

Og så se den her

Citat:
Jeg spurgte også til revalidering, men det ville de heller ikke give mig, da jeg er for syg, skal kunne klare 37 timer bagefter, siger de, og det er ikke sandsynligt...
Jeg håber at du i din anke har fået kædet de to ting sammen , du kan ikke få fleks fordi du kan klare 37 timer med skånehensyn , men du kan ikke få revalidering fordi du ikke kan klare 37 timer , der er jo noget helt galt ...

det lyder som om din kommune er ude i noget af det som også andre kommuner har været ude i med pension og fleks for syg til fleks for rask til pension og det er der så lige faldet en civil dom for at det er der ikke noget der hedder og det er der så heller ikke ved reva og fleks ...
  Besvar med citat