Emner: Må de det??
Se enkelt indlæg
Gammel 28-12-2009, 18:35   #16
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
jeg vil mene du nok skal have et STORT obs på din r.p. .... da det hele forekommer mig lidt underligt,
det føles lidt som om din kommune går ind og prøver og "forbedre deres vares kval:"... nu skal de jo huske på, de er kommune og dermed også rådgivende organ for borgerne deri,

jeg kan næsten regne ud at du er "en garvet" rotte...(ikke negativt ment) i det sociale system, da du har 15 års erfaring.....( det er sikkert mere end flere af dine rådgivere har været ansatte til og forvalte loven)... jeg syntes som andre herinde, at du skal få nærlæst flex job regler samt regler for F,P, da de ellers vil bruge dig som spinnetop, af mangel på bedre ... mit råd til dig er NO MORE CRAB fra dem .... og så ellers få dig velpolstret af regler etc etc vedr: alt om din situation... og spørg for guds skyld løs herinde....

var jeg ikke havnet i denne "videnbank" ved jeg ikke hvordan mit eget liv havde været idag....... her var moralsk opbakning fra dag uno....mangler du links eller andet kan du være sikker på de ligger klar herinde, hurtigere end storken snapper en frø...

men sku indad og gør dig stærk, inden du rider på de kommunale bølger, for det kan gå hårdt til....

den fulde opbakning samt sympati

fra eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat