Se enkelt indlæg
Gammel 18-12-2009, 10:49   #12
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Hvis kommunen eller arbejde henvender sig igen, ville jeg skriftlig anbefale at de indhenter lægeerklæring, således at du slipper for det pres de lægger på dig.
Den kunne også være hjælpsom til samtale i jan.
VH popiae
Hej Popiae.

jeg tak for svar.

Jeg skal til læge igen 23-12, har tid og har forberedt mig skriftligt, jeg har selv tænkt det samme som dig og vil tale med min egen læge om det den 23-12,at de kan indhente oplysninger jeg har en sygemeldning til 1-1-2010.

ja du har fuldstændigt ret, det er et utroligt pres der bliver lagt på mig, og andre mennesker der er sygemeldt med deres læges godkendelse, jeg er virkeligt blevet presset fra det arbejde med gentagne tlf, opringninger , som jeg ikke besvarer , kun skriftligt, presset nu igen om jeg kan komme til samtale inden jul.

Presset fra min jobkonsulent om at vedkommende vil komme hjem til mig--

samtidigt fik jeg brevet om at møde den 4-1-2010 i kommuneen afd, sygedagpenge, hvvor jeg selvfølig møder op, ser om jeg kan få bisidder med.

Jeg er slidt helt ned til sokkeholderen i forvejen, pga, utroligt pres den sidste tid på arbejdet, og ja nu som sygemeldt, jeg lider af PTDS, må sige at alt dette pres ikke gør det bedre, det er meget svært for mig at erkende at jeg evt, ikke kan arbejde som flexjobber, ikke uden grund at mennesker må gå fra en god løn som jeg jo har,til SDP.
Den erkendelse har jeg ikke rigtigt accepteret , heller ikke da jeg blev visiteret til flex på 2/3 del tilskud, troede jeg faktisk jeg nærmest kunne gå på vandet, især efter endt psykoterauteupetisk behandling for PTDS,som jeg har gået med i mange år, troede jeg at jeg var så meget fit for fight.
venlig hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat