Se enkelt indlæg
Gammel 11-12-2009, 14:52   #10
Havedammen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Havedammens avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2009
Lokation: Struer Kommune
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Havedammen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sitkin Se meddelelser
Hejsa. Håber en kan svare på mit spørgsmål.
Er førtidspensionist og ville gerne flytte sammen med min kæreste, men det har jeg ikke råd til pga alt det de trækker fra min pension hvis jeg gør.
Så er mit spørgsmål er hvor meget må jeg overnatte/ opholde mig hos kæresten?
Ved at man f.eks ikke må have så meget som en tandbørste hos sin kæreste hvis man er på kontanthjælp og må vist maks overnatte 3 nætter om ugen eller sådan noget, er det de samme regler for førtidspensionister?
Har min egen lejlighed og betaler mine egne udgifter men opholder mig næsten kun hos kæresten er det ulovligt?

Kærlig hilsen Sitkin

Det er ulovligt allerede nu for du skriver selv at du opholder dig næsten kun hos kæresten og ikke hjemme på din egen folkeregister adresse.

Når du deltager i de huslige indkøb og udgifter er det at betragte som et samlivs forløb MEENNN kommunerne har forskellige principper de arbejder ud fra og du kan jo spørge hos din egen kommune hvor grænsen er hos din.

Nogle kommuner har sådan en uofficiel forløb hvor de f.eks. kan sige at 3 måneder er ok til at finde ud af om man kan holde hinanden ud *s*

Da jeg var på kontanthjælp og blev anmeldt så gjorde jeg det klart for kommunen at de ikke bestemte hvornår jeg skulle have P.. og hvor mange gange om ugen jeg ville have sex !!!

Det er dog nogle år siden og de turde aldrig mere spørge til mine bekendtskaber for det hører virkeligt til mit privatsfære.

Du kan jo vælge at se sådan på din egen spørgsmål, at hvis du har brug for at spørge, så ved du vel selv at du ligger lige på grænsen af det tilladte.

Held og lykke med kærligheden

Mvh Havedammen
Havedammen er ikke logget ind   Besvar med citat