Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2009, 12:21   #7
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Lidt opfølgning på " sagen".

Hej. En anden fra fagforening har sendt brev til mig, påstår at de ikke kunne sende mail til mig? Med bevis i kopi og det hele.
I går svare jurist så, ham som er på min sag, at han fremover vil svare mig pr mail, når der er nyt i sagen.... Hvordan han spare ressourcer på dette?

Ja! feks havde han jo skrevet til mig, at vi skulle rykke Ankestyrelsen inden jul, så det spare vi så ressourcer på nu, ved at det skal vi så åbenbart ikke alligevel? Så er det sparet....

Og jeg skal ikke forvente at høre noget fra forsikring før om 4 uger, så er det ligesom også sparet....

Og da han skriver, at han vil skrive når der er nyt i sagen, ja så bliver det vel omkring februar før jeg kan forvente nyt i sagen, og så er al den tid jo sparet.... Så var der nogen som sagde overhund/underhund.? For han fik det jo, som han ville.... Han har sparet ressourcer, dem som han skulle have brugt på at hjælpe mig. Tak for en dejlig fagforening... Men han skriver da pænt, at han vil ønske mig en god dag... Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat