Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2009, 21:56   #1
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
akut tandlægehjælp hvordan ?

hejsa nogle her der ved hvordan reglerne er til tandlægehjælp på kontanthjælp ? det er fordi jeg har lige fået opereret en tand ud for 1 måned siden og har så en regning på den men så havde jeg en anden tand med et bette hul i som skulle laves idag men mine tænder er så dårlige at de smulder når min tandlæge borer i dem, så hun kan ikke lave denne tand heller så den skal også opereres ud her den 15 januar, mine tænder er så dårlige pga astma medicin i mange år at de er ødelagte nu desværre og at jeg nok skal have fjernet alle mine tænder her i løbet af nogle år og sat kunstige ind isteden for.
Står med en regning på 2500 kr og nu igen en mere på 2500 kr for 2 operationer.
Har godt nok en aftale med tandlægen at jeg afdrager med 500 kr om måneden men det tager så 10 måneder at betale de 5000 kr ud og jeg skal til tandlægen hver 6 måned fordi mine tænder er som de er og hvergang jeg er hos tandlægen er der mere der skal laves jo.
Så nogle her der ved hvordan man skal forholde sig, har godt nok hentet et ansøgnings skema til enkeltydelser men når jeg ikke engang kan få hjælp til psykolog selv om min engen læge og psykologen har ment på det kraftigelse at det er det jeg skal have men desværre ingen hjælp der at hente.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat