Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2009, 11:07   #4
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation

Hej. Og tak for jeres svar. Skal lige nævne, at denne sag jo startede i år 2000, og i al den tid, har jeg flere gange måtte gå til dem og pointere vigtigheden af at de blev ved med at kæmpe min sag.

Først var der sagen omkring om jeg var funktionær eller ej. Dengang talte en med fagforeningen med min arbejdsgiver, og udtalte bagefter at han da var yderst behagelig at tale med,(arbejsgiver altså) og fik det til at lyde somom at det nok var mig, som var forkert på den.
Heldigvis havde jeg beviserne, men hold op der blev kastet med mudder.
Denne sag vandt jeg.

Så sagen om arbejdsskaden 2000, og uha hvor det er en gyser. Jeg har gang på gang måtte insistere på, at fagforeningen gjorde noget, ellers havde jeg ikke stået med en sag i Ankestyrelsen i dag, hvis jeg ikke selv havde været så pågående.

Og faktisk fik jeg af vide, for 2 år siden, at jeg ikke kunne søge erhvervsevnetab på flexjob? af min fagforening, det ville jeg ikke få noget ud af? Så jeg har ventet indtil jeg fik førtidspension, med at rejse sagen igen.

Denne sag omkring erhvervsevnetab har været rejst i 2002, hvori det fremgik at jeg kun havde et tab på 9%, og dermed ikke var berettiget til erhvervsevnetab.

Den behandler jeg har nu, siger et og gør noget andet. Jeg havde forespurgt om jeg kunne få et mindre beløb til udbetaling, før Ankestyrelsens afgørelse fra forsikringen? For under alle omstændigheder så har jeg denne gang i hvert fald fået bekræftet erhvervsevnetab på over de 15%, Jeg har fået 65% af Arbejdsskadestyrelsen ( som er blevet anket af forsikring, som skriver det er for højt)
Der går 2 uger, der går en uge mere, og så siger han at han ikke kan få fat i forsikringen ( måske sandt, jeg kan heller ikke), skriver han prøver igen, og så brev omkring han ikke kan svare pr mail, og at jeg ikke skal regne med at høre noget før slutningen af denne måned, jamen det er jo der hvor vi skal rykke Ankestyrelsen, som har haft sagen nu i knap 4 mdr, og jeg har intet hørt?

Jeg begynder at ane, at han faktisk slet ikke gider at gøre noget, og derfor er jeg ekstra fremme i skoene, kald det fornemmelse for fusk.

Jeg ved ikke om nogle af jer ved, om dette at forespørge om et mindre beløb, når man er blevet tildelt erhvervsevnetab, om det er noget som overhoved kan lade sig gøre?

For jeg kan jo ikke få mindre end 15%.

I afgørelsen fra Arbejdsskadestyrelsen efter anken, står der med opsættende virkning? Hvad betyder det helt reelt? Troede det havde noget med renter at gøre, men er ikke sikker på en s***.

Øv jeg er så sur, så taler han om at 65% er jo rigtig højt, faktisk somom jeg ikke skal forvente dette, og fortæller om nogen sager han har haft, hvor de skadede var helt invalide og grønsager før de fik dette? Øh sagde jeg så, kommer det ikke an på det økonomiske man har tabt?

Mon han overhoved ved det ikke er mén der er tale om, men erhvervsevnetab?

Jeg er også rigtig ked af det, fordi jeg føler mig helt alene, når han på den måde bakker ud.

Jeg har tænkt, som en af jer skrev, at hendvende mig til hans øverste, men tænker lige at vente, og se hvordan han takler min mail. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat