Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2009, 09:24   #18
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down korruption i kommuner, amter, you name it!

Hej. Så er jeg her igen. Dejligt at se alle jeres meninger og holdninger. Jeg personligt er ved at være rimeligt træt af, at høre os selv prise vores lille land til skyerne, og vi har det jo egentligt meget godt.

Sammenlignet med ulande/ 3 verdens lande. Hvad med om vi sammenlignede os med dem der ligner os mere, bare for at få et bedre billed af os selv?

Vi er ikke hvis i spørger mig en s***. bedre end Somalia som har pirater, andre lande som har regerings chefer som tager det hele, og folket får ingenting.

Og vi kan da ikke mere påberåbe at vi ikke har korruption! Ja! Undskyld mig kære Danmark, men vi har en forhenværende Borgmester som er anklaget for at lave insider handler, og som er blevet dømt. Mon ikke han bare var uheldig at blive opdaget.

For det foregår ved gud alle steder, her i dette land, og man begynder da godt nok at føle sig lidt( skriv meget) til grin for sine penge. Vi skal bare betale og betale, mens det hele forfalder om ørene på os, alt imens vores politikere skraber mere og mere sammen til sig selv.

Føj for den, siger jeg bare. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat