Se enkelt indlæg
Gammel 21-11-2009, 20:44   #26
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down Hvad lægekonsulent skrev i min sag.

Altså skriver han faktisk, at jeg er skør i mit hoved. Det er jeg så ikke, jo måske, men jeg har ingen papirer på det altså. Men det mente han altså jeg var. For jeg var jo ikke syg, men jeg havde åbenbart fået en overlæge fra Frederiksberg Hospital til at tro at jeg havde Fibromyalgi?

Før jeg fik denne diagnose, gik der mange år med diffuse smerter, tiltagende år for år efter ulykken/skaden. Jeg blev undersøgt efter alle kunstens regler på Frederiksberg Hospital, 16 ud af 18 tenderpoint, men først efter at have udelukket alle andre sygdomme, fik f.eks også lavet gastoskopisk undersøgelse, ( kamera ned i maven), da jeg mistede blod. Prøverne viste bl.a. at jeg havde D- vitamin mangel, hvilket jeg godt viste og var i behandling for, og er det fortsat med indsprøjtninger, da jeg ikke kan optage D-vitamin i mine tarme.

Men hvad mener I, om en lægekonsulent som skriver sådan? Jeg mener det er frækt og stærkt kritisabelt at han kan tillade sig dette. Han havde nok aldrig regnet med, at denne skrivelse kom mig i hænde? Øv. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat