Se enkelt indlæg
Gammel 09-11-2009, 02:04   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helene ved jeg godt at du ikke vil men jeg er nu overbevist om at der er masser af sager nogen er måske ikke på og ser den her tråd andre vælger helt bevist ikke at sende deres ind, andre igen er måske ikke færdig med deres sag (mig sagde hunden) og andre igen føler det er for tæt på (personligt )


Men som Trold også skriver så er det i sidste ende sagsbehandler , de kan vælge at se bort fra totalt tåblige ulovligt udarbejde attester fra lægekonsulenter (som det skete i webs sag )

Men lige så snart min sag er færdig så skal jeg da gerne lige kaste et par ord fra lægekonsulent og speciallæger på bordet ... også selv om jeg ikke syntes at kommunens lægekonsulent skriver noget odiøst ... han skriver såmænd bare at han ikke kan se at jeg skulle have fået det værre og at mine nye diagnoser gør at jeg ikke kan passe et fleksjob .. men skriver så også til sidst at det kan kun en arbejdsprøvning vise ...

Men revas lægekonsulent Og han ryger desværre også med i min sag ...

Sagsbehandler på reva har så valgt at se bort fra hans udtalelser og det kan og skal de jo i og for sig også hvis og så frem der er belæg for det .. det hedder at tage ansvar uuuuhhhh

Men stadig jeg tvivler ikke på at brokkerier er helt reelle vi har jo set folk skrive ordret af hvad der står i deres lægekonsulent papir ...

Og desværre tror jeg at mange der har fået afgjort deres sag ikke længere ønsker at deltage så aggressivt og ikke ønsker at fremlægge noget af skræk for at det kan skade dem selv på den lange bane ...
  Besvar med citat