Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2009, 09:44   #6
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 16
V_Brask er ny på vejen
Hej Fru Hansen

1) Første gang fik han nej grundet huset. I mellemtiden har de nu sat ham på revalidering (virksomhedspraktik) i 13 uger. Men huset blev solgt med stort underskud.
Pt bor vi langt fra noget der ligner by i et sommerhus, så bilen kan ikke undværes, men den ryger når vi får en bolig ved byen.

2) Der står allerede I hans papirer, at sygdommen er kronisk eller kronisk tilbagevendende. Han fik en kemo kur hvilket gjorde ham voldsom syg, frem for at hjælpe. Dog må man jo ikke sige nej til behandlinger, men vi har tænkt at prøve det hos statsforvaltningen idet han ikke kan helbredes med behandlingen ej heller om det overhoved kan hjælpe ham.

3) har vi gjort

4) Er jeg i fuld gang med, da jeg håber at kunne få en frivillig akkordordning med bankerne på lånene.

5) Tja den er traks sværere

6) Både advokat og en uvildig økonomisk rådgiver siger gældssanering, når vi engang har afklaring på mandens situation, og at det ikke vil blive et problem.

Vi har heldigvis 2 børn, som gør at vi kæmper ekstra meget hver dag. Både for dem og os selv. Men håber snart det lysner forude ellers bliver man sku snart bims.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat