Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2009, 21:09   #33
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej til Alle.

Så lige en opdatering herfra.
Mest for at skrive at det kan betale sig at klage

Jeg skrev jo til borgmesteren selvom det var mig meget imod må jeg indrømme:-)
Jeg fik hurtigt svar at min sag var sendt til den rådmand som have området. Mindre end en uge efter afsendelse fik jeg et brev på 1½ A4 side med at hun godt kunne forstå mine fustrationer osv. men at min kontakt var anden aktør som jeg var henvist til og al kommunikation skulle gå denne vej, meeeeeeeeeeeeeeeeeen(nu til det bedste) Hun havde ringet til anden aktør (min aktør) og mindet dem om at lovgivningen skulle overholdes
Samme dag modtager jeg et undskyldende brev fra anden aktør hvori man undskylder deres opførsel over for mig og at deres sagsgang nu er rettet, forhåbentlig til det bedre:-)
Jeg får i samme brev kopi af min arbejsprøvning(denne har jeg jo efterlyst) og i samme brev tildelt ny sagsbehandler og så en dato med næste opfølgning.

Jeg kontaktede min fagforening(dem har jeg ikke haft med tidligere) som gerne ville deltage og jeg var så torsdag til møde med anden aktør.
Mødet gik over al forventning og jeg har nu fået en skøn sagsbehandler som jeg føler vil gøre lidt for mig:-) dette har jeg jo ikke været forvænnet med:-)

Meeeeeeeeeeeeen nu troede jeg jo lige at en afgørelse var lige om hjørnet, men nej nu vil de have mig til psykiater???
Jeg er klar over at der vil være et samspil mellem det fysiske og det psykiske men jeg føler selv at jeg har så mange fysiske skavanker at der måtte være nok til en afgørelse.

Som jeg har det nu må jeg forsøge at vende et møde med en psykiater til noget positivt og så gå ind til det med åbne øjne.

Som jeg sagde til sagsbehandleren....så føler jeg jo et svigt og er sikker på at alle tiltag er for at arbejde imod mig, det kan være svært at stole på dem når man gentagne gange er blevet svigtet og trådt på.


SÅ TIL ALLE.....KÆMP FOR DET GØR EN FORSKEL.

Også en ros til alle der sidder og svarer og giver gode råd herinde:
Jeg er evig taknemmelig for den hjælp.
Jeg var forberedt til mødet og jeg ville aldrig have skrevet et brev til Borgmesteren hvis ikke det var for hjælpen jeg har fået herinde.

Mange tanker Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat