Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2009, 19:21   #61
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
Jeg ved det kræver ekstra ressourcer at gøre, men det er vigtigt!!!

Dine kommentarer til ressourceprofilen SKAL du skrive under hvert punkt. hvis du bare skriver en mail/et brev med kommentarer, er det ikke sikkert de bliver indføjet, men du risikere at de bliver vedhæftet bagerst i ressourceprofilen, og så har eventuelle ankeinstanser ikke en kinamands chance for at gennemskue sagen.

Ja jeg ved godt man har krav på at få sine kommentarer indføjet og at sagsbehandler skal begrunde eventuelle uenigheder - men jeg ved også hvad odense gjorde i min sag!

Enten skriv kommentar i hånden på ressourceprofil under hver punkt, eller på anden måde få det proppet ind på den enkelte side!

Det er min klare opfattelse at Odense har en strategi med at gøre sagen rodet og uoverskuelig ved at der bliver unødig korrespondance om uklarheder, uoverensstemmelser osv osv. Derfor ret på org. dokument og så kan de ski selv bøvle med at skrive det rent i profilen!

Har du behov for det, kan jeg anbefale at kontakte Anna Rytter fra byrådet. Hun har flere gange taget fat i problemstillinger med syge mennesker i Odense - og måske lidt mediegejl kan få dem til at oppe sig i disse valgtider.

Kram - føler med dig
Tak for "fiffet"

Jeg skal nok være obs på at skrive de enkelte tilføjelser under hver enkelt punkt.
Faktisk overrasker det mig ikke overhovedet, at du skriver, at jeg kan risikere de bare vedhæfter dem bagerst, hvis jeg skriver rettelserne i et brev/mail.



Dog... skal man ikke først skrive under/godkende når ens tilføjelser ER skrevet ind i RP'en? Sådan har jeg i hvert fald forstået det.
Så hvis de laver det nummer med mig, nægter jeg at skrive under til tingene er bragt i orden. Jeg skriver nemlig ikke under eller godkender noget jeg ikke kan stå inde for og ikke er enig i.

__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat