Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2009, 18:42   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Altså hvis svimmelhed var tegn på en utilpasset barndom, så var vi nok mange der ville gå dinglende rundt i gaderne, eller direkte kravle på fliserne....
Men det er jo en dejlig let diagnose, lidt som 'så er vi udeover dét problem, og så møder du bare op på Mandag'.....

Jeg er svært psykisk syg, og har flere tunge diagnoser som psykoser, major depression, socialfobi, angst mm og har aldrig haft svimmelhed som symptom, selvom der ellers er rigeligt at blive svimmel over....
Hele min familie er efterhånden også døde, både af sygdomme, alderdom, muligvis mord, mm som har været pænt traumatiserende på nogle områder, men ingen svimmelhed!

Jeg synes din læge er tarvelig og springer over hvor gærdet er lavest.
Det er ikke normalt at være svimmel, og du skal da undersøges på kryds og på tværs, og hvis de ikke finder noget i første omgang, jamen så må de på den igen!!

Samtidig kan en psykiater måske få understreget at din svimmelhed IKKE er psykisk betinget. Så få da en henvisning til en god psykiater der kan sætte tingene lidt på plads.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat