Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2009, 18:36   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Heidien (og WEB):

Det var også det jeg skrev jo... at siden er WEB's, og at det ikke er vores bord ... men jeg gav også bare min uforbeholdne mening om at lægge ukommenterede oplæg ind, og den står jeg ved... så kan det godt ske, at de fylder op, specielt hvis de ikke bliver besvaret... men så er WEB jo i sin gode ret til at fjerne dem igen... tror ikke der er nogen der har noget imod det, hvis der ingen response er, og den der har lagt oplæget ind, ikke har kommenteret det aligevel.
OKI nu svare jeg lige igen selv om jeg havde tænkt mig at lade debatten fare og bare lade det være ved det ....

Men må indrømme at lige nu er jeg lidt irriteret .. for det første hedder jeg Hejdien og ikke (WEB)
for det andet prøver jeg bare at give en forklaring på hvad det er der foregår når debatter bliver begrænset , det forklare jeg ud fra hvad WEB har sagt til mig omkring det problem...

Og fordi at jeg vedat web ikke læser så meget som en trejdedel af de indlæg herinde , derfor kan det også ske at en tråd bliver lang inden den bliver lukket , for han er her langt fra hverdag ..

Når han åbner sin mail er der de første 100 mail at tjekke problemer fra server problemer fra database problemer fra bruger og de kommer i første række og når han så er færdig med det ja så er energien sq sluppet op, så NEJ han skal nok ikke lige bruge tid på at sidde og slette indlæg fordi folk mener at det er fint nok med et link ...


Citat:
Problemet med at debatere politik på andre forum er, Heidien, at der er MEGEN STØRRE angreb fra samfundet disse steder... jeg ved det, jeg HAR prøvet det på bla.a. BT debatten. Men det er MEGET FÅ andre syge der kommer ind og bakker op i debatterne, sådan som jeg har set det, og så gør det debatterne umådeligt uafballancerede. Jeg gider ikke føre kampen alene imod en horde af fordomsfulde uvidende samfundsborgere der prioriterer ideologier frem for facts.
Derfor foreslår jeg jo også at du laver dit helt eget forum så er du herre i eget hus og du kan lukke for dem der bare er fordomsfulde og uvidene samfundsborgere..

Det er jo helt op til dig selv .. har du nogen sinde et split sekundt tænkt på hvor heldig vi er at vi ikke har alle mulige BT troll bruger herinde , at ikke nogen af dem har gidet at melde sig ind for at fortælle os hvilke type mennesker vi er og hvor latterlige vi er ...

De kunne såmænd sagtens finde på det og det er IKKE det K10 er beregnet til ...


Citat:
Derfor tager man (jeg) politisk debat op her inde, hvor man bla.a. møder en del forståelse... nogen gange har man også bare brug for at få bekræftet, at man ikke selv er den eneste der finder samfundet som en gang lort uden lige... nogen gange skal det UD, og hvor man bare har brug for lidt forståelse. Desværre er det ikke altid, at alle synes det er lige fedt, at man skal "ha' luft"... specielt er forståelsen ikke stor hvis man er så "uheldig" at være borgerlig bruger her inde...

Jeg er holdt inde med at debatere andre steder end her inde, netop fordi, som jeg beskrev i en anden tråd, er nået til den konklution, at det er bedøvende ligegyldigt HVAD vi skriver... lige meget hvor mange facts og afgørelser vi smider på bordet, så VIL man ikke tro os, ej heller respektere os som syge i DK.

DEFOR er det politiske nyhedsaspekt vigtigt her på K10, hvis man spørger mig... men hvad ved jeg... WEB har jo sidste ord, så han "ved bedst" (vade trampe )
Netop Web har det sidste ord, jeg har lige her tidligere været over ved ham for at se hvad han lavde og der sad han og prøvede på alle måder at få den her side til at gå op i en større enhed og finde en måde hvorpå han kunne få en større server eller andet , og jeg mener altså at selv om han nu ejer K10 så er det ikke ensbetydeene med at han skal bruge alt den vågne tid og de ressourcer han har på at stille alle tilfredse ..eller sidde og tjekke tråde ud fordi folk mener at det er ok hvis man bare smider et link ...

Citat:
Bare husk en ting: bare fordi det ikke tilfældigvis lige handler om sygdom, elendighed og politik alt sammen, så kan det stadig gøre en del mennesker godt, at få lov at komme af med andet end det samme, og samme, og samme hele tiden... det er ikke alle der gider høre den samme smøre om og om igen (det har jeg selv måtte erfare, når det kommer til min hetz på Hjort ) ... man kommer hurtigt til (hvis man har været her så længe og skrevet så meget som jeg har) at føle man gentager sig selv, igen og igen og igen i een uendelighed, og det gør det BESTEMT ikke bedre, at man ikke må tale om noget som helst andet.
Jeg syntes her lige at jeg vil henvise til hvad K10 er og hvorfor K10 er blevet lavet , det er for at hjælpe folk igennem systemet og hvis det er noget politisk der ang K10 så er det jo stadig tilladt at diskuttere det , det er alt det andet der sådan set ikke har noget med K10 at gøre der er blevet lukket ned for af HENSYNtil størrelsen på K10 .

Og intet er lavet om her på siden, det er bare ført tilbage til hvad det oprindeligt var ...


Citat:
Så når man bare uden videre lukker min tråd, hvor jeg prøver at give et anderledes emne op, omkring at lave noget musikalsk propaganda, så begrænser man altså brugernes udfoldelsesmuligheder... men det blev set som "ikke med K10 at gøre", så jeg har da droppet tanken igen.
Har du problemer med det så skriv til Web det er ham eller en af admin der har gjort det og er man utilfreds med at en tråd lukkes er der altid mulighed for en dialog .. men ok lavde du din egen hjemmeside så ville det jo være oplagt der ...

Citat:
"DIt og Dat" forum'et burde jo på det nærmeste lukkes ikke? .. det er til at skrive hvad man har lyst til, men når det begrænses til noget der skal omhandle sygdom og elendighed, så er der ikke meget "dit og dat" i det mere.
Ja det syntes jeg da at du skal foreslå ham det kan da godt være du har ret i det , Dit og Dat er jo oprindeligt beregnet til alt det andet , men da der er plads mangel og det er det oprindelige foremål der er i højsæde så er det jo at man må prioritere.

Citat:
Jeg er forståelig for, at der kan være pladsproblemer... men jeg er altså ikke EDB analfabet, og har kodet maskinekode siden 1986, så jeg ved lidt om computere, og jeg forstår ikke hvorfor WEB ikke bare tager alle de tråde der er af en hvis alder, og arkiverer dem? ... det er fire fora her inde der er overrepresenteret (det politiske et af dem), og man kunne jo fjerne dem på en eller anden måde når man kan se, at de sjældent læses mere?
Jeg ved ikke hvad du mener med at arkivere dem ? ,mener du at slette dem ?
jeg ved ikke at der er en eller anden måde at man kan arkivere dem på men forklar endelig så skal jeg prøve om jeg kan formidle det videre ..

Hvad ang overrepræsenteret fora så har du ret og ved at det er noget af det web har snakket om at lukke og lægge sammen i snart et år men der kommer hele tiden noget i vejen og så han syg og så er han træt og så ...

Ja ja du ved alt det der kan komme i vejen når folk lider af div sygdomme som han jo gør ..


I
Citat:
ndrømmer, at jeg ikke har megen erfaring i lige netop WEB og databaser, men der må da være noget en så populær side som K10 kan gøre, når vi er så "forfærdelige" at vi ligefrem er kaffeklub-snak på sagsbehandlernes kantiner, og har så megen mediebevågenhed som siden har?
Lige nu prøver han at få størrelsen på siden ned og en af de måder han kan gøre det (der er ikke mange måder) en af måderne er at lukke for gæster sådan at de ikke kan læse i forum ..
Men det ville jo skade vores sag endnu mere end at der bliver lukket for den politiske del der ikke har noget med sagen at gøre ikk ?

han har prøvet at hente priser på en dedikeret server og det er til at få for ca 800 - 1000 kr om måneden ..
når han så taster vores månedlige data trafik ind som vi bruger på K10 så vupit stiger den til 2500 kr og undskyld mig uanset sidens gode foremål giver det ham ikke mad på bordet at have tilfredse bruger ...

Så kan man samle penge ind som mange foreslår men
1 man skal være sikker på at der er 30.000 i kassen om året
2 det skal ikke gå ud over hans pension og boligsikring (egen økonomi)
3 hvis man skifter vil det være en fast udgift hvert år og det vil sige det er noget brugerne SKAL betale hver måned (og det bryder med alt det K10 står for, denne side er lavet fordi vi syntes det var for dårligt at man skulle betale for at få hjælp i sin værste krise )

man kan ikke bare få fonde legater osv men er der nogen der ved hvor man kan søge uden at det går ud over ens privat økonomi så er han da sikkert helt frisk på det ...(husk det skal være som privat person )

Men det er altså en mulighed vi ikke har kunne finde og tro mig vi har undersøgt meget...

Han lukker ikke denne del ned for at genere hverken dig Razmo eller de andre som syntes at der skal diskutteres alt andet politik ..

Derfor foreslår jeg dig da også at lave dit helt eget forum jeg for min del skal nok komme og diskuttere med dig ....

Men lige nu drejer det sig om at få K10 til at køre uden for mange problemer og jeg må formode at når web siger det er ved at være et problem så er det fordi det er ved at være et problem ...

Har lige spurgt ham i dag hvor meget vi bruger af trafik hvis det kan gøre dig klogere mig siger det ikke noget ..

150 GB trafik om måneden på KUN K10 hans andre hjemmesider er ikke regnet med ...

og så husk K10 er for at hente hjælp til sagsbehandling osv det at man diskuttere politik er en naturlig udløber af det , men det er ikke alt politik der er nødvendigt ... derfor er det pt sådan at det kun er politik der er relateret til de områder K10 beskæftiger sig med ....