Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2009, 15:50   #34
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Bevidst tavshed?!

Jeg skumler ret meget lige nu og har virkelig på fornemmelsen, at kommunen bevidst sylter mig og nu også min fagforening.

Jeg sendte min socialrådgiver en mail i torsdag - dagen efter jeg var oppe og få lavet ressourceprofil - med flere punkter. Jeg satte kvittering på og jeg har intet hørt... heller ikke fået kvittering retur om at mailen er læst

I formiddag får jeg mail fra min sagsbehandler på fagforeningen, at hun forgæves har prøvet at få fat i min socialrådgiver og nu forsøger sig pr. mail.

Så er det jeg umiddelbart tænker i mit lille hoved - man er jo flink - at hun har da nok ferie, barn syg eller noget.

Tjaaaaa... da jeg kom op til min psykolog i dag, fortæller han mig, at min socialrådgiver i går nok engang pr. telefon havde rykket for den status han skal skrive

Jeg har virkelig stærk på fornemmelsen, at vi bliver holdt hen i tavshed. Min fagforening har bedt om aktindsigt og ikke fået det hele, jeg bad i den mail i torsdags om at ALT bliver sendt til min fagforening. Ingen af os hører noget retur.

Er det bare min fornemmelse der er helt gået fløjten her eller er der noget om snakken?!

Jeg tænker i hvert fald bare mit lige nu...
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 16-09-2009 kl. 16:23. Årsag: meningsforstyrrende fejl
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat