Emner: Revalidering
Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2009, 07:44   #2
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Så vidt jeg har forstået på nogle sagsbehandler er det i princippet nok bare at skrive, at jeg gerne vil søge revalidering... Men om jeg har forstået det helt rigtigt, ved jeg ikke..

Da jeg ansøgte, skrev jeg, at jeg gerne ville søge revalidering, da jeg mente, at det var den eneste måde, at jeg ville kunne forsørge mig selv de næste mange år.. Jeg skrev ingenting om, hvad jeg ville revalideres til, da jeg på det tidspunkt ikke anså mig selv til at have nogle tallenter..
Ellers skrev jeg kort om hvilke lidelser jeg selv mente jeg havde.. Og hvordan disse lidelser påvirkede mig i min hverdag.. Ansøgningen fyldte en halv side, så det behøver ikke være hele ens livshistorie..

Efter et par måneder blev jeg indkaldt til en samtale, hvor sagsbehandler uddybede ansøgningen, og have fået tilsendt lægepapir.. 1 speciellæge skulle jeg til, og efter godt 1 år fik jeg en revalidering..
Man skal dog lige være opmærksom på, at ikke alle får en revalidering til en hel uddannelse, hvis der indgår lønnet praktik..
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat