Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2009, 10:37   #5
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hehe Jess....

.... verden er lille. Vi gjorde det sgu da godt med Mit Ansvar, fik gjort Hjorten så edder over at det ikke gik som han havde forestillet sig i sin lille hjerne, det han troede skulle blive en ode til hans brilliante ideer, blev istedet til en daglig konfrontation med virkeligheden.

At siden blev lukket ser jeg som en sejr, det eneste sted hvor han kunne magte at lukke munden på dem der tvang ham til at se realiteterne i øjnene, men han ville ikke vide af realiteter, han ville fortsætte med sit megolomania og sin diassociering fra virkeligheden. Hvor han kunne projigere alt dårligt over på et mindretal, han ville have lov til at blive ved med at sparke til dem der allerede lå ned. Han er det dårligste bud på en politiker jeg nogensinde har set. For han har overhovedet ingen sans for virkeligheden men lever i sin egen lille snævre og indskrænkede verden, ikke en drømmeverden, for jeg tror han lever i et paranoidt mareridt, hvor alle der er i samfundets vold er fjenden.
Som Don Quixote kæmper han med vindmøller. Han ville at Mit Ansvar skulle bekræfte ham i at hans kæmp var god og rigtig, det blev bare ikke som han havde håbet, og så skulle den lukkes, for tænk hvis han kom til at læse noget der kunne rokke ved hans egen tro.

Stort knus til dig Jess



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat