Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2009, 23:20   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Manglende brev stop af sygedagpenge

Så i dr tvavisen her til aften ..

Endnu en der fik stoppet sine sygedagpenge fordi et brev ikke var nået frem , det vækker jo unægtelig den debat til live igen om

Hvordan kan det være at når posten smider noget væk som kommunen har sendt så er det borgerens skyld, når posten smider noget væk som borgeren har sendt til kommunen så er det også borgerens skyld

Se på det her link ...

http://www.dr.dk/odp/player.aspx?uni...%2526day%253d0 og spol 1,10 min ind ... der var fejl i første indslag så det ligger lidt underligt ...

Vi har også haft en tråd om det her før , og det kan være man skal genoptage den og se om vi kunne skrive en masse protest .. det er sq da dybt kritisabelt at man ikke kan stole på posten , og når man så ikke kan stole på posten så kan man miste sin forsørgelse for det ..

Selv har jeg skrevet til min kommune at jeg forlanger at de hvergang de sender noget der kan påvirke min ydelse så vil jeg have det oplyst pr mail da der er problemer med postgangen hvor jeg bor , hver gang der er det mindste problem med min post så skriver jeg til postmesteren sådan at jeg har dokumentation i orden ...

Og så kan jeg ikke lade være med at tænke hvordan kan det dog være at lige sådanne breve som dem der kan få vores ydelse stoppet altid bliver væk til skade for borgen .. og hvorfor bruger man ikke e boks til dem ... eller hvorfor sender man det ikke anbefalet ....

Mon der kan være noget kassetænkning i det , for det er godt nok mange breve fra kommunen der bliver væk og hvordan kan det være at det altid er kommunen der har retten på sin side hvorfor er borgen skyldig indtil det modsatte er bevist ?

Og kommune er uskyldig indtil det modsatte er bevist ?

Det er sq da uartigt .. hun håber at få hjælp ved ankestyrelsen men hvis ikke jeg husker helt galt så er der faldet en sm afgørelse om at det er borgerens ansvar hvis et brev er blevet væk og man kan ikke med den begrundelse få genoptaget sine sygedagepenge ...

Og hvem hulen ville udeblive fra et møde der afgør hele ens fremtid ?

læg lige mærke til Inger støjbergs kommentar .. aldrig har nogen regering løbet så meget fra ansvaret som denne regering det er
  Besvar med citat