Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2009, 12:17   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Efterlønnen udbetalt lige som SP'en!?

Ja det er rent faktisk hvad Arbejdsmarkedskommisionen foreslår, for nu at LOKKE folk til at droppe efterlønnen, så den kan fjernes... de skyer sgi' ingen midler de liberalister!

Nu vil man altså prøve at "vifte slikkepinden om næsen" på dem der har sparet op til efterløn... det er næsten tragisk at tænke på, hvor mange penge 5000 gange hvert år man har sparet op til efterløn kan komme op på for statskassen, der i forvejen ligger og bløder efter bla.a. SP udbetalingerne og mange andre liberalistiske påfund.

Utroligt, at de overhovedet prøver det her... der burde lyde et kæmpe "BÅÅÅÅT!!! DET' EN OMMER!!!!" inde hos kommisionen...

men i kan jo selv læse om deres forslag her: http://epn.dk/samfund/article1799618.ece

Jeg undrer mig stadigvæk over, HVAD det er der gør, at Nyrup blev lynchet, bare fordi han ville pille LIDT ved efterlønnen, imens liberalisterne ikke fabler om andet end at fjerne den helt, og ikke engang tilnærmelsesvis giver samme lynch-stemning som med Nyrup!? ... er der nogen der kan give mig en forklaring på, HVORFOR det er OK, at liberalisterne bliver VED med at tale om det, imens Nyrup dårligt kunne få lov at hviske ordet!?
  Besvar med citat