Se enkelt indlæg
Gammel 25-04-2007, 12:21   #12
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Ressourceprofilen.

Er ved at udarbejde ressourceprofil i øjeblikket, og sådan foregår det også for mig. Ydermere har sagsbehandleren fået at vide, at bl.a. stamoplysningene kan hun selv skrive ind, for hun kan trække oplysningerne direkte, og jeg vil ikke blive ved med at gentage mig selv. Det er spild af min sparsomme energi, hvad sagsbehandleren egentlig godt kan se.

Så hun har udfyldt, det hun kan og har så sendt et udkast til mig. Så kan jeg fylde resten på. Så skal vi have et møde, hvor vi gennemgår det hele, og derefter sætter hun sin vurdering på, som jeg så skal forholde mig til. Tilføje noget eller godkende, som den er.

Den måde synes jeg er hel fin, for jeg vil ikke have en ressourceprofil, der ikke er i overensstemmelse med sandheden. Det er muligt, at det er sagsbehandleren, der skal notere i profilen, men jeg føler et bedre samarbejde, fordi jeg også kan give mit besyv med. Det er trods alt mit liv, det handler om, og jeg vil ikke stå uden for indflydelse. Så denne fremgangsmåde kan jeg kun bifalde

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat