Se enkelt indlæg
Gammel 29-08-2009, 10:35   #4
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Tænk at gå sin korte ministerperiode til ende, og ikke have udrettet noget som helst andet end at sige "NEJ!" til alt... hun er hvad jeg vil kalde en "lejesven"... hun har ikke en disse at skulle sige, for det er Hjort der sider i baggrunden sammen med Løkke og trækker i alle snorerne til hendes kæbetøj.

Nu har hun sidet på den post siden starten af året, og hvad har hun udrettet? ... jeg kan ikke få øje på noget, som er blevet uddelegeret fra beskæftigelsesministeriet, som Hjort ikke allerede havde proklameret og fundet på... det eneste hun har gjort er at skvadre om de ting, Hjort har lavet af gale streger, bakket dem op, og intet andet... Hun er i mine øjne bare en stand-in klovn, til at føre Hjort's ord ind til det er slut ved næte valg.

Mon ikke hun skulle have være blevet TV kommentator eller noget lign... de sender vel også TV klokken lort om natten, så man kan blive fri for at høre på hende.
Hej
Fuldstændig enig Razmo---hun er simpelt hen for dum og er plaseret på en så stor stilling uden at have gjort sig fortjent til det, til en ministerløn som vi er med til at betale, til at brække sig over, min gud lad os få væltet den madamme af pinden til næste valg.
Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat