Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2009, 21:35   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
beklager, men kan simpelthen ikke hjælpe dig med de præcise regler om nødkald MEN jeg gjorde dette, googlede :regler for brug af nødkald-og der dukkede da en del sider op omkring dette, ihvertfald regler for tildeling.

Da jeg ikke lige ved hvor i landet du befinder dig giver jeg dig her blot et eksempel: www.alleroedkommune.dk/Det.../231801.DOC.ashx

-måske er der noget heri du kan bruge?

Åh jo, kan så fuldt ud forstå din frustration, det må være rædselsfuldt for borgeren at ligge sådan, føj

Jeg vil mene, uden at kende mere til situationen, ja så må det handle om flere -om ikke andet- planlagte besøg og det er således kommunen/plejerne der skal finde ud af dette.
Godt at høre at du engagerer dig så er alt håb da ikke ude for vedkommende.

Men det er jo desværre ofte det der sker derude, man mener at borgeren sover sin tid væk om natten lig med at så kan man spare på nattevagten! ydermere hedder det mange steder i landet integreret pleje, hvilket indebærer at man reelt set kan køre ca 10 kilometer eller mere fra besøg til besøg -og dét er mange gange IKKE indregnet i de i forvejen meget stramme planer lig med max 5 min til hvert besøg
Det er ganske horible forhold man byder alle!
(kan da lige nævne at da jeg nåede op på 27 besøg på en vagt af 8 timer, og vel at mærke uden decideret frokostpause, ja, da knækkede filmen!)

Derfor dejligt at se at du råber op og forsøger at ændre tingenes tilstand

(Hm, blot undrer jeg mig over at man har valgt at sætte meddroppet så tæt på stomien, hm, men der må jo være en grund, det er jo en hel anden snak)

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 21-08-2009 kl. 21:39.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat