Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2009, 16:09   #1
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Kan vi melde kommune til politiet?

Nu er det efterhånden så langt ude at jeg ikke aner hvad vi skal stille op.

Ang anden aktør. AGENS DANMARK! Køge kommune..

-Jeg er arbejdsprøvet og alle lægeoplysninger osv er på plads. Lægerne siger jeg IKKE kan arbejde ret meget. Arbejdprøvningen siger 15 timer alt fleksjob.
Jeg blev indstillet til fleksjob, men blev afvist.

- Jeg anker selvfølgelig afgørelsen. Beskæftigelsesankenævnet beslutter at min sag er ulovlig. De beslutter jeg skal have en sagbehandler på SELVE kommunen som skal lave en ressource profil sammen med mig, samt at en ny afgørelse også skal komme derefter. fint nok tænker vi og kontakter job centreret for at få sat tingene i sving.

- Kommunen anker nu sagen. Beskæftigelsesankenævnet vil ikke ændre på noget. Den ryger til Ankestyrrelsen som beslutter at da sagen er afleveret forsent (2 uger forsent) og at der ikke fulgte en speciel begrundelse så afslog de sagen og beskæftigelsesankenævnets beslutning skal så følges

- Vi har igennem Juli måned forsøgt at få det til at ske, men alle holder ferie og ingen ved noget.
Idag får så et brev om at de IGEN forsøger at klage eller få taget sagen op hos ankestyrrelsen! De fastholder stædigt at Agnes Danmark altså IKKE er anden aktør og de anmoder IGEN IGEN om at få taget sagen op.

- Må de det? Som jeg kan se det er det ikke en mulighed de reelt har. For ankestyrrelsen har jo allerede talt!

Hvad skal vi gøre nu? Skal vi kontakte politiet og melde dem for lovbrug via det ene og det andet?

Skal vi kontakte en advokat som vi ikke har penge til?

Je ger simpelhent så bange. Banken ville kun give os til efteråret også sagde de at de var nødtil at indkræve fast afdrag på vores lille andelsboliglån. Dvs vi faktisk står og vil ryge ud af vores hjem til efteråret. vi mangler lige præcis min indtægt til at kunne afdrage. I forvejen arbejder min mand ekstra. Hvad skal vi gøre? Vi kan risikere at stå uden tag over hovedet.
Jeg kan ikke komme i arbejde 1 fordi de ikke vil hjælpe, 2 fordi arbejdsprøvning var urealistisk og jeg blev presset og var dopet på morfin 3. Jeg har det værre end for et år siden da arbejdsprøvnigen blev foretaget..

Jeg har lyst til at skrige!!!!!
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat