Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2009, 10:43   #11
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
Talking pøj pøj

hej tira

held & lykke med din sag,håber du får det,du ønsker,har læst hvad du skrev og ja,det er mere end indviklet,i det her system...og hvad skal jeg som person i fremtiden,hvad er bedst for mig...

vi skal tænke på os selv og være lige glad med hvad andre tænker,selvom det er utrolig svært...du er så heldig,at der bliver tager godt af dig,hvor du har flexjob,det er ikke alle som gør det...synes nærmest i dag,at i et flexjob,så bliver en som person nærmest set ned på,har ikke selv nogen erfaring der,men hvad jeg har hørt mig til og læst...

jeg selv har været i aktivering,det sidste år ( CHF fik jo en lov igennem,at alle på kontanthjælp skulle ud,uanset hvor dårlige de var ) så jeg blev indkaldt af,min sagsbehandler,endelig blev min sag,afsluttet 1 maj,med en FP...efter at kommunen endelig tog fat på min sag,efter at have ventet siden 2003 uden aktivering og jeg har mange gange rykket for sagen,da alle har smølet ang. min sag...da det tager på krop og sjæl,den uvished du har i nakken hele tiden...så det var først 12 uger med hjemmbesøg fra en konsulent fra kommune,da jeg have været hjemme uden aktivering så længe, synes jeg er uværdigt ny helbredsattest,et besøg hos speciallæge i psykiatri,men ikke arbejdsprøvning / den har jeg kun haft 1 af...
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat