Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2009, 16:54   #28
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Hej igen

Efter jeg har søgt om aktindsigt (den 29.06) blev jeg ringet op af min sagsbehandler i dag med forklaring om hun har været på ferie. Derfor kunne kommune ikke holde de 10 dage de har .
Hun har lovet at sende alt i dag så kan jeg få dem i morgen, 1 dag før vores opfølgningssamtale (den 15.07).
Jeg har læst på siden, at I anbefaler at man nummerere sider man har fået, eller har jeg misforstået noget? Hvordan kan man forsikrer sig, at man har set alle papierer de har i sagen?

Jeg har også fået brev fra neurolog, at han har fået resultat af EMG undersøgelse som ”viser påvirkning af venstre ulnaris nerve, men man kunne ikke måle om det er ved albuen eller håndled. Det kan også være mere diffus påvirkning. Kirurgisk hjælp er efter dette svar ikke særlig sandsynlig, at det vil hjælpe”.
Nu starter han ferie til og med den 17.august.

Kun på grund at ferie jeg er hjælpeløs og skal medicineres videre – så har systemet ro, jeg sover bare efter Dolol .

__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat