Emner: Anden aktør
Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2009, 09:34   #1
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Anden aktør

Hejsa.

Der kører en anden tråd her på siden vedr. anden aktør men da jeg ikke vil rode for meget ved denne tråd starter jeg lige her.

Jeg kan forstå at man som flexjobber eller visiteret til flexjob har mulighed for selv at vælge anden aktør hvis man er utilfreds med dem man har, men har man også denne mulighed når man endnu ikke er visiteret men blot har været på sygedagpenge i 5 år??

Jeg blev i august sidste år sendt til ny aktør af kommunen og håbede at dette kunne bringe mig vidre til mit mål: En afklaring i min sag.....meeeeen nu sidder jeg snart 1 år senere og er endnu ikke kommet vidre.
Anden aktør overholder ikke helt reglerne og trusler om kontant hjælp kommer også hyppigt:-)
Sidste år var jeg på et kursus lavet af anden aktør og der kørte en debat med enkelte klienter om hvorvidt anden aktør af kommunen fik 50.000 oveni for at smide folk på gaden, en såkaldt bonus....rigtig fedt at vide

Jeg har søgt nu men kan ikke finde et sted i loven der siger noget om dette men måske andre kan hjælpe.

På forhånd tak.
Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat