Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2009, 12:38   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hexi jeg mener nu at dem der stemmer på de blå er lige så berettiget til at få en ordenligt behandling af det offentlige og at de er lige så berettiget til at sige deres mening ...

Man skal ikke buuu nogen ud , det er jo derfor det hedder en debat , man kan prøve at overbevise dem om at det måske ikke lige er det smarteste i deres situation altså at harems over behandlingen og så stemme på dem der bestemmer behandlingen , men alle stemmer ud fra deres overbevisning og mener de noget andet er bedre ja så dem om det ...

Men man kan ikke forklare noget ved at buu ud ,men ved debat og eksempler er der måske et lille håb , nogen stemmer efter overbevisning nogen stemmer efter hvad ægtefælle stemmer nogen hvad der blev stemt i hjemmet og nogen følger med i politik og stemmer derefter og andre stemmer efter hvad der er bedst for en selv andre efter hvad de mener er bedst for samfundsøkonomien vi er jo alle forskellige , jeg kender folk der går vildt op i samfundsøkonomien og er græsk katolske med hvordan klimaet og mennesket har det , og så kender jeg andre der syntes at det er edder vigtigt med klimaet og gerne lægger halvdelen af deres løn der , og andre igen er det skolen der er vigtigst fordi deres pode har nogen specielle forudsætninger øøøhh hvad mener jeg med det her he he

Ikke andet end at vi alle er forskellige prioritere forskelligt og er forskellige steder i vores liv og man stemmer nok en hel del efter hvor man selv er ikk ... og det går jo så også for de onde blå (ikke skrige det var en job *skrevet i rødt he he he *)

Men det korte af det lange er vi er her for debat ikke for at buue ikke for at moralisere ikke for at påtvinge nogen vores mening , men i sidste ende har vi jo alle lov til at sidde med et lille primitivt håb om at vi kan få bare en til at skifte mening og det hvad enten vi er blå eller rød ...
  Besvar med citat