Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2009, 12:06   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Men fik de ræverøde den fulde magt vil alt være harmoni og tolerance?

Næææ det ville stadig være noget forfærdeligt møj , men lidt mere humant , feks ville starthjælp og kontanthjælps loft blive fjernet
Og det ville gavne mange der er ved at gå bagom dansen ..

Magtarrogance som vi ser det fra de borgelige pt ville vi også slippe for (om ikke andet så nogen år )

vi ville få en ny regering hvor SF ville have noget at skulle have sagt for en gangs skyld og der kan man jo så ikke sige at det er set før og det var lige så slemt næææ SF har aldrig haft så meget at skulle have sagt så lad os se hvad de kan byde ind med ...

De borgerlige har i mine øjne ikke så meget at frygte , for som jeg ser det så har de radikalevenstre og socialdemokraterne til at varetage deres interesser for pt er der vist ikke tvivl om at socialdemokraterne bevæger sig i en borgerlig retning og SF er ved at være det nye socialdemokrati (hvem skal så overtage SF´s plads )

Citat:
Jeg håber ikke, at denne tråd er symptomatisk på toleranceniveauet for de rigtigt røde, for så gruer jeg da for fremtiden.
Jeg er ikke helt med på den her , er der ingen tolerance her i tråden ?


Citat:
Bare fordi folk er uenige med jer, behøver de altså ikke være onde. I et demokrati bør der altså være plads til uenighed. Forhåbentligt bliver der heller aldrig noget parti, der får den fulde magt. Det plejer altid at gå galt, uanset hvad de så står for. Intet menneske har godt af at kunne bestemme alting på andres vegne. Og slet ikke politikere..


Hvis man mener at DF er den rene ondskab så må det stå for egen regning

jeg mener ikke at DF er onde og jeg tror at de er gået ind i regeringen i håb om at være det talerør der kunne redde de svageste ...

Desværre har deres ønske om at "ramme" indvandre gjort at mange dansker og det de svageste af dem , er blevet ramt af deres kødøkse de ved det godt selv og udtaler jo også at man kan ikke lave love uden at der er en vis spild procent ...

Jeg for mit vedkommen ønsker og vil ikke være en spildprocent så det er da rart at spildprocenten siger fra ...

DF´s ønske om at være der for de svage er efterhånden ved at udvilke sig til sort humor på højt plan eller også er de bare dygtige de ved at den gængse dansker læser overskrifter og ikke sætter sig ind i tingene ...

Sad for et stykke tid siden og diskutterede handicap tillægsprotokollen med min eks mand og han fortalte mig at den blev da vedtaget for han havde da set at DF ville stemme for at den skulle vedtages .. jep han havde læst overskriften men havde glemt at følge med i resten .. han var målløs da han hørte at det ikke var vedtaget fordi DF stemte imod ...

For mange år siden da det var de røde der var ved magten og de udtalte at DF aldrig blev stuerene stemte jeg på DF ved næste valg , det gjorde jeg ene og alene fordi jeg var sur over den arrogance de røde lagde for dagen , syntes ikke at de kunne tillade sig at overhøre DF når man tænkte på hvor mange der stemte på dem, for at sidde et parti overhørig er at sidde deres vælger overhørig , at lade være med at lytte til dem er at lade være med at lytte til deres vælgere ...

Nu med DF i magtens korridor er det så for mig slået fast at så naiv kan man ikke være i politik for en ting tæller og det er en selv ikke engang deres vælgere , for så stemte DF ikke som de gør mange gange ..

Næææ ene og alene dem , de stemmer mod den overbevisning de siger de har de siger et og gør noget andet og alt sammen må jeg formode fordi de ved at de sidder med karlsons klister på deres taburetter ...

En ting vil jeg dog lade DF de er filme det dygtigste parti til at stikke blår og til at læse befolkningen , de ved at folk læser overskrifter men ikke følger op det er vi kun nogen enkelte idioter der gør ...

så derfor kan de slippe godt af sted med det de gør sig et gør noget andet , folk opdager det alligevel ikke , spil på den indre svinehund hvorfor skal jeg give noget til de sorte ... og kast så lidt smuler til nogen af de svage så får du god presse dækning ...

Prøv at sætte dig ned og se love blive vedtaget og ændringsforslag man kan sidde på forhånd og sige vedtaget vedtaget afvist vedtaget afvist afvist ..

Man skal bare kigge på hvem der foreslår er det en rød (selv om DF kan stå på talerstolen og være så godt som enig ) så er det afvist er det en blå så er det vedtaget (og her står man så på talerstolen og hædre)

Sjovt nok kan man så se at regeringspartier lige laver en lille bitte smule om i et rødt forslag og så selv stiller det et stykke tid efter , og så er de åhh så gode ...

Om det bliver andreledes med de røde .. næææ det er ikke sikkert men det må tiden jo vise ..

Jeg er i hvertfald færdig med at mene at de røde dissede DF´s vælgere når de dissede DF .. for hold da op DF har ført det til et helt andet niveau ...

Det har i min verden ikke noget med tolerance at gøre at have de meninger om DF det er ene og alene observationer igennem 8 alt for lange år ...
  Besvar med citat