Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2009, 23:06   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Var på tv2 og skyndte mig at slå over på DR... desværre skiftede de tilbage til konen med storhedsvanviddet efter den balle

Tror egentligt Pia Kjærgård havde misforstået den afstemning med kvindelig arvefølge til tronen... har hørt at hun har lagt ansøgning ind på at arve tronen efter Margrethe når Danmark er givet tilbage

...
Information har en laaaang debat om indslaget.

DR har fået ORDRE på at FJERNE noget.... Det var så den ytringsfrihed, der heller ikke fungerer i praksis.

Det er åbenbart KUN VKO, der har ytringsfrihed.

Før hed det: "Strøget af censuren."

Nu er censuren genindført: "Strøget/ændret af VKO."

Se her:

Citat:
DR har valgt at omredi-gere to radioprogram-mer, og generaldirektøren er kommet med en undskyldning til Pia Kjærsgaard, der aldrig har sagt, at indvandrere formerer sig som rotter, men kun som kaniner
http://www.information.dk/193867

Vi har nu to tv-kanaler, styret af VKO.

DR/VKO
TV2/VKO

Citat:
Danmarks mest indflydelsesrige kvinde i begyndelsen af det nye årtusinde, Pia Kjærsgaard. Hun er af Mogens Glistrup blevet beskrevet med følgende ord:

»Den kvinde har ingen huller i sin uvidenhed«.

Jeg lader det stå uden yderligere kommentarer....
Næ, men så kan vi se billeder i stedet for at læse kommentarer...

For Pia vil også gerne dirigere kameraerne på DR, så er heller ikke er "huller i billederne":

http://www.youtube.com/watch?v=4OpyylC8mTo

Tja... man skal godt nok huske sin kritiske sans, når man SER eller HØRER noget i medierne... Det er REN manipulation og spin.

Brug jeres sanser... vær kritisk... pyha... sikke et samfund.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat