Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2009, 21:32   #21
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Jeg forstår altså godt Onboard. Det kan godt være, at I ikke har haft nogen uheldige oplevelser, men jeg har hørt flere fortælle, at de søgte ftp på grundlag, der seriøst fik mig til at blive vred. En, jeg var til et informationsmøde med, fortalte mig, at hun søgte f.eks. på grundlag af, at hun havde mistet et ben - jeg har haft en sagsbehandler, der manglede et ben...

Selvfølgelig skal man ikke dømme folk på udseendet eller på henkastede bemærkninger, men dem, jeg omtaler her, var folk, der brugte længere tid på at fortælle mig, hvordan det forholdt sig med dem, og som seriøst godt kunne arbejde, hvis det de fortalte var hele historien. Og hvis de selv fortæller, at det er sådan, det forholder sig, hvorfor skulle jeg så ikke tro på det?

Og ja, jeg bliver vred, for det er sådanne folk, der gør det tusind gange sværere for alvorligt syge mennesker at komme igennem med pension / fleks / revalidering. Alt det tjekkeri findes, fordi der desværre ER mennesker, der forsøger at komme igennem nåleøjet, men som ikke burde. Når der bare er een, der søger på uretmæssigt grundlag, giver det mistillid til de næste tusinde.
Morgause er ikke logget ind