Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2009, 10:55   #7
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Stilder nu krav til kommunen

jeg har da også ikke for så længe siden skrevet et brev til min sagsbehandler.

23 April 2009
Hejsa Helle
Jeg og min bisidder ønsker at holde et møde omkring en drøfelse af fremtid undersøgelse og handlings plan. Og alt skal forlægge skrifligge i 2 eksemplar en til mig og en til min læge. Da hans opgave ville være at vudere om det kan være læglige ansvarlige de ting som i ønsker at jeg skal sættes igennem. Og de skal begge underskrive af dig og din afdelings leder, og med officiel stempler.

Og der skal stå tydlige hvad i ville opnå med en arbejdesprøve som i ikke mener i kunne afhendet oplysningerne fra tidliger arbejdeskiver som jeg har været ansat hos i 5 år. Da det jo er et spørgsmål om den helt rigtig spørge kan finde de meste relevant svar hos dem.

Som jeg har forstå man har brug for hos det udvalg som skal afgøre om det forsat skal være fleksjob eller pension. Alle disse detaljer skal derstå meget præcis i den handlingsplan.

Og der skal også stå hvad min handycap forklar i daglige tale. Og forstålige for selv dem med mindsr begave kan forstå dette. Og hvorfor man ikke har estableret en fleksjobsbevis som der lovpliktige. ifølgende
BEK nr 114 af 25/02/2008 Gældende Kapitel 6 § 13.


Der udover har jeg besøgt næstformanden i forening Voksenmobning Nej Tak. Og i går har jeg send en mail til Århus Universitet. For at få nogle oplysning brevet lyder som følgende.

Hejsa
Jeg søger en forskinings resultat omkring mobning. Special om hvor sandsyndlighed er at vis man er offer for grovmobning i folkeskolens børnehaveklasse, Og om det kan give mene som kan resultaere i at man ville have svært ved at klar sig i reste af skole tide, særlig hvis mobning ikke fik nogle konsikvenser for dem som udøvede mobining. Og om det kan med føre at man kan få vanskligeheder ved at tage en uddannelse og om det senere kunne resultalser i at det kunne ende med en fleksjob. Og hvis kommunen ikke har undersøgt person bagrund grundig kan med føre en grov mobning. Der med ender ud med en fyrning og senere undersøgelser hos en neuropsykolig undersøgelse viser at denne person har en funktion forstyrrelse der ses ved en effektion af fronto-parietale hjerneområder, mest udtalt i den hø. hemisfære som enten skønnes at være medfødt, evt. tidlige erhvervede.

De jeg ønsker at vide om der forfindes tilfælde af denne karkter. Og om der findes undersøgelser som på viser at der er sammenhæng imellen at blive mobbet i folkeskole kan give 2/3 risiko for at der også kan opstå en mobning som Voksen på en arbejdesplads.

Og om der fordindes en undersøgelse at der kunne ligge viden fra skole tiden som kunne afklare, om den skade er enten medfødt eller er på drage af den mobning fra børnehave klasse kunne være hovede årsag til at der opstår indlærnings vanskligehed. Og som ikke bliver opdaget før det evt var forsendt. Selv om der bliver bevilige special undervisning som evt. bliver udførdt af almindlige folkeskolelære.

Er der nogle fosker som har beskæftes sig med denne problematik. Håber at høre fra jer eller dem som har den forskings viden omkring dette.
Forskings resultate skal være skrevet på alm. Daglige Dansk. Da jeg hverken er fosker eller læge o.li.


I håb om at kunne skafe information omkring hvad mobning kan gøre ved en menneske muligeheder for en uddanelse og job muligheder eller sagt mangel på det samme.

Det enste jeg kunne bruge var en som hvad forbindelse til de arkiv fra de gammel Ringkøbing amt. Her tænker jeg på den arkiv for skole udvalget som indsammelt oplysninger fra amt skoler hvor der var problem klasser og de oplysning og godkendelse til Special undervisning.

Da jeg for nogle år siden talte med en gammel overlære fra Herning havde en godt kendskab til Bording Skole. Og han havde ikke noget godt at fortælle om skolen. Men siden har min ex. talt med ham og de viser sig at da han var aktiv lære havde han en bi beskeftelse med at indsammle disse oplysninger.

Og dem kunne jeg meget gerne tænke at få finger i. Da det kan fortælle meget omkring de problemmer som jeg havede den gang jeg gik i skole og hvad man gjorde ved dem eller mangel på samme.

Fordi de problemmer som jeg har i dag er de samme som jeg havde den gang. Så jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle ting som går igen. Fra den gang og i dag hvis i forstår mig.

Jeg har i dag talt med min sagsbehander. Og den tur til Vejle var endlige spild af både hans og min tid. Da hun sage at der ikke var noget nyt i det som de ikke viste i forvejen.

Hun næger også at skrive en Handlingsplan. Ligeså at hun ikke kunne få finger i papir fra min skole tid.
Må hun endlige dette!

Lige ville de heller ikke spørge min tidliger arbejdeskiver om han har set adfærd som kunne skyldes de problemer i Højer Frontoparietale hjerneområde.

Hun ligger fuld ud låg på alt der vedrøre min fortid. Hvad ente det er tidliger jobs eller skole tid.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark

Sidst redigeret af UllaCliffShads; 18-05-2009 kl. 14:04.
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat